Povinně zveřejňované informace
dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím (dále jen „zákon“)
Níže naleznete povinně zveřejňované informace způsobem umožňující dálkový přístup dle § 5 zákona odst. 1 a 2.
Seznam informací o povinném subjektu, který musí být zveřejněn způsobem umožňujícím dálkový přístup, uvádí výše uvedené ustanovení ve svých odstavcích 1 a 2. Tyto informace se zveřejňují na webových stránkách škol a školských zařízení. Možnost zveřejnit určité informace pomocí odkazu stanovuje v konkrétních případech zákon, popřípadě vyhláška č. 515/2020 Sb., o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy.
Přesnou strukturu zveřejňovaných informací stanovuje Příloha č. 1 výše zmíněné vyhlášky.
1.
|
Oficiální název
|
Gymnázium Elišky Krásnohorské, Praha 4 - Michle, Ohradní 55
právní forma: příspěvková organizace
IZO: 000335533
|
2.
|
Důvod a způsob založení
|
Příspěvková organizace Gymnázium Elišky Krásnohorské, Praha 4 - Michle, Ohradní 55, byla zřízena MŠMT pod č.j: 19 018/93-26 a sídlí na adrese Ohradní 55/ 111, 140 00 Praha 4 - Michle. Zřizovací listina je ze dne 23. června 1990 a nabyla účinnosti 1. ledna 1994.
Hlavním účelem příspěvkové organizace je poskytování základního a středního vzdělávání podle ustanovení zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání, ve znění pozdějších předpisů (školský zákon).
|
3.
|
Organizační struktura
|
Statutárním orgánem příspěvkové organizace je její ředitel (dále jen „ředitel“). Ředitel činí právní úkony jménem příspěvkové organizace ve všech věcech. Do funkce je jmenována a může být odvolána v souladu s § 166 školského zákona a vyhláškou č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisích.
Viz přiložený dokument.
|
4.
|
Kontaktní spojení
|
|
4.1
|
Poštovní
|
Gymnázium Elišky Krásnohorské
Ohradní 55/ 111 140 00 Praha 4 - Michle |
4.2
|
Adresa pro osobní návštěvy
|
Viz bod 4.1.
|
4.3
|
Úřední hodiny
|
Pracovní dny 7:15 – 16:15
Prázdninové úřední hodiny 8:30 – 13:00 Konzultační hodiny učitelů na základě předchozí domluvy. |
4.4
|
Telefonní čísla
|
Ústředna 241 080 291
Ředitel 241 080 272
Školní jídelna 241 080 279
241 080 + linka jednotlivých pracovníků školy
|
4.5
|
Adresa internetových stránek
|
|
4.6
|
Adresa e-podatelny
|
|
4.7
|
Další elektronické adresy
|
Viz kontakty vedení školy, sekretariát, učitelský sbor, školní jídelna, rada rodičů, výchovná poradkyně, školní psycholožka.
|
4.8
|
Datová schránka
|
ID datové schránky: 47etstt
|
5.
|
Případné platby lze poukázat
|
2001504613/ 2010 - běžný účet
2601504617/ 2010 - účet pro akce žáků
2701504614/ 2010 - školní jídelna
2600217413/ 2010 - rada rodičů
|
6.
|
IČO
|
IČO 0033553
IZO školy 000335533
IZO ředitelství 600005054
|
7.
|
Plátce daně z přidané hodnoty
|
Škola není plátcem DPH.
|
8.
|
Dokumenty
|
|
8.1
|
Seznam hlavních dokumentů
|
|
8.1.1
|
Dokumenty podléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout
|
Na webových stránkách školy v sekci škola -> dokumenty nebo po předchozí domluvě v listinné podobě ve škole.
Zřizovací listina školy rozhodnutí o zápisu do školského rejstříku
Údaje o rozpočtu v aktuálním a uplynulém roce
Školní vzdělávací programy
Výroční zpráva o činnosti školy
Školní řád
Dokumentace BOZP a PO
Účetní, majetková a hospodářská dokumentace
Soubor vnitřních směrnic a předpisů
|
8.1 2
|
Dokumenty nepodléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout pouze při prokázání oprávněného zájmu
|
Doklady o přijímání dětí, žáků, studentů a uchazečů ke vzdělávání, o průběhu vzdělávání a jeho ukončování
Záznamy z pedagogických rad
Plán hospitační a kontrolní činnosti, záznamy o provedených hospitacích a kontrolních zjištěních
|
8.2
|
Rozpočet
|
Rozpočet školy a jeho střednědobý výhled je přístupný na webových stránkách Hlavního města Prahy.
Rozpočet na letošní rok je k nahlédnutí v ředitelně školy.
Rozpočet za minulý rok je ve výroční zprávě.
|
9.
|
Žádosti o informace
|
Při vyřizování žádostí o informace se postupuje dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Žádosti o informace posílejte na skola@gekom.cz nebo řediteli školy.
|
10.
|
Příjem žádostí a dalších podání
|
Poštou na adresu školy (adresovat řediteli školy). Elektronicky na skola@gekom.cz.
Příjem žádostí a dalších podání se řídí podle svého obsahu zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
|
11.
|
Předpisy
|
|
11.1
|
Nejdůležitější používané předpisy
|
Přehled nejdůležitějších používaných právních předpisů naleznete na následující webové stránce Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
Zákon č. 561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) v platném znění
Zákon č. 563/2004 Sb. o pedagogických pracovnících v platném znění
Zákon č. 500/2004 Sb. správní řád
Zákon č. 262/2006 Sb. zákoník práce v platném znění
Zákon č. 143/1992 Sb. o platu a odměně za pracovní pohotovost v rozpočtových a některých dalších organizacích a orgánech v platném znění
Zákon č. 89/2012 Sb. občanský zákoník v platném znění
Zákon č. 563/1991 Sb. o účetnictví v platném znění
Zákon č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím v platném znění
Zákon č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů v platném znění
|
11.2
|
Vydané právní předpisy
|
Soubor vnitřních směrnic je k dispozici v listinné podobě po předchozí domluvě v ředitelně školy.
|
12.
|
Úhrady za poskytování informací
|
|
12.1
|
Sazebník úhrad za poskytování informací
|
Poskytnutí stejnopisu 50 Kč / stránka A4
Ostatní nespecifikované administrativní úkony: započatá hodina práce 300 Kč/hod.
|
12.2
|
Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
|
Žádná rozhodnutí o výši úhrad vydaná podle zákona o svobodném přístupu k informacím v případě stížnosti nebyla ve vztahu k povinnému subjektu za poslední dva roky vydána.
|
13.
|
Licenční smlouvy
|
---
|
14.
|
Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím
|
Na webových stránkách školy v sekci škola -> dokumenty.
|
Osnova popisu úkonů orgánu veřejné moci
Osnovu a popisy úkonů orgánů veřejné moci dle § 2 vyhlášky č. 515/2020 Sb. o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy naleznete na Portálu veřejné správy.